Tema 04 - Am visat ca nu am telefon

 
 
            Într-o dimineață m-am trezit la ora 10:30 si am realizat că nu a sunat alarma de pe telefon ca sa ajung la școală. Mă uit pe noptiera unde îmi amintesc ca am pus telefonul, dar nu il vad. După câteva minute de căutare prin casă am ajuns la concluzia că nu mai am telefon.
            Am plecat până la casa unui prieten ca să îl chem afară dar era la școală, așa că am plecat la terenul de basket să văd dacă e cineva acolo.
            Pe teren erau 3 prieteni care au chiulit de la școală așa ca am intrat și eu pe teren și am făcut 2 echipe.
            După câteva Dunk-uri date și ore pierdute, mă duc acasă, iar când intru pe ușă mă trezesc și am realizat că totul a fost doar un vis.

Comments

Popular posts from this blog

Tema 11 - Craciunul

Tema 11 - My